Malacky

ELEKTRONICKÉ SLUŽBY

späť

Oznamovanie otváracích hodín prevádzkarne alebo ich zmeny

Základné údaje

Oznamovanie otváracích hodín prevádzkarne alebo ich zmeny

Popis:

Podnikateľ oznamuje obci otváracie hodiny prevádzky a ich zmenu

Formuláre elektronických podaní:

Spôsob vybavenia:

  • Udelenie súhlasu s osobitnou prevádzkovou dobou
  • Udelenie nesúhlasu s osobitnou prevádzkovou dobou

Životné situácie:

Doplňujúce údaje

Oznamovanie otváracích hodín prevádzkarne alebo ich zmeny

Ponúkame Vám možnosť oznámiť otváracie hodiny Vašej prevádzkárne, príp. ich zmenu, resp. požiadať o udelenie súhlasu s osobitnou prevádzkovou dobou elektronicky vyplnením elektronického formulára podania. Formulár je dostupný zo záložky "Základné údaje" o elektronickej službe.

Podmienky na vyplnenie elektronického formulára podania a jeho odoslanie do elektronickej podateľne Mesta Malacky sú nasledovné:

  • musíte vlastniť občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) a bezpečnostný osobný kód (BOK) k nemu.
  • čip karty obsahuje kvalifikovaný certifikát, prostredníctvom ktorého môžete elektronicky podpisovať Vaše podania a súvisiace prílohy. Ak disponujete iným bezpečnostným zariadením s uloženým kvalifikovaným certifikátom (karta, USB token), môžete ho rovnako použiť na elektronické podpísanie podania a príp. príloh.
  • musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu eIDklient (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS (Ústredný portál verejnej správy), blok Na stiahnutie),
  • musíte vlastniť kontaktnú čítačku čipových kariet a mať na počítači nainštalovaný ovládač k čítačke kariet (od výrobcu čítačky),
  • musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu D.Signer/XAdES (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS, blok Na stiahnutie).

Po kliknutí na link  formulára podania sa prihlásite pomocou Vášho občianskeho preukazu. Návod ako sa prihlásiťelektronicky podpisovať  je zverejnený na stránkach ÚPVS, stručný postup uvádzame aj na našej stránke Elektronické služby.

Vaše podanie budete mať k dispozícii vo Vašej elektronickej schránke  na Ústrednom portáli verejnej správy v priečinku Odoslané správy.

V prípade prijatia oznámenia prevádzkovej doby toto podanie berieme na vedomie, neodpovedáme naň.

V prípade žiadosti o udelenie súhlasu s osobitnou prevádzkovou dobou Vám do schránky doručíme naše stanovisko alebo, ak Vaše podanie nebude kompletné, výzvu na úpravu / doplnenie podania. V elektronickom formulári podania máte možnosť vybrať si, či si želáte doručiť stanovisko v elektronickej forme do Vašej elektronickej schránky alebo v listinnej forme (osobný odber alebo poštou) tak ako doteraz.

Požadované prílohy elektronického podania, stačia oscanované kópie:

  • List vlastníctva alebo nájomná zmluva s vlastníkom objektu
  • Výpis z Obchodného alebo Živnostenského registra Slovenskej republiky, resp. iné oprávnenie na podnikanie
  • Doklad o zabezpečení vývozu odpadu z podnikateľskej činnosti

Elektronická služba rozširuje možnosti, ako môžete komunikovať s našim Mestom. Ak nie ste prívržencom elektronickej komunikácie, stále môžete využiť tradičné formy podávania žiadostí v listinnej forme doručené osobne do našej podateľne na prízemí Mestského úradu alebo poštou na adresu Mestského úradu. Tlačivá vo formáte .pdf si môžete stiahnuť zo stránky Mesta tak ako doteraz. Rovnako je Vám k dispozícii naše Klientské centrum na prízemí Mestského úradu.

Viac informácií môžete nájsť aj na stránke mestského portálu Prevádzkový čas.

Prevádzky

Ospravedlňujeme sa, ale nastala chyba pri vykonávaní komponenty prevadzky. Prosím, skúste to neskôr.

Bol tento článok pre Vás užitočný? Áno Nie

Ďakujeme za Vaše hodnotenie.

Odoberať zmeny

Formulár otázok a odpovedí